آموزشگاه آینده سازان

وبلاگ اختصاصی دبستان آینده سازان شهرستان خوانسار

آموزشگاه آینده سازان

وبلاگ اختصاصی دبستان آینده سازان شهرستان خوانسار

اردوی اصفهان

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۳۷ ب.ظ

تصاویر اردوی دانش آموزان آموزشگاه آینده سازان به مقصد اصفهان

بازدید از پارک قلمستان ، موزه علوم طبیعی، کاخ چهل ستون ، میدان امام و باغ گل ها



باقی تصاویر در ادامه مطلب




























موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
آینده سازان

نظرات  (۴)

۱۶ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۳۵ فاطمه شفعتی
من دانش اموز همین مدرسه هستم
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۴:۵۷ فاطمه شفعتی
بله خیلی خوش گذشت
۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۹:۵۲ مینا دهاقین

سلامممممممم ارادت

دم خانم جنابی گرم واقعا نمونه هستند

من هم یکی از دانش اموزان سابق این دبستان هستم

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۷ مهلا چلویی
این مدرسه ی مورد علاقه ی من است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی